Felhasználói név:

Jelszó:

Regisztráció
Elfelejtett jelszó


Általános szerződési feltételek

Szolgáltató:

A www.scamp.hu webáruházat a Prince Oliver Bt. üzemelteti (továbbiakban: „Szolgáltató”, illetve „Eladó”)

Székhely: 2131 Göd, Pesti út 114.
Cégjegyzékszám: 13-06-071556 (bejegyző cégbíróság megnevezése: Budapest Környéki Törvényszék Cégbírósága)
Adószám: 28358574-2-13
Postai cím: 2131 Göd, Pesti út 114.
Bankszámlaszám: 66000097-10004610 MBH Bank

Tárhely szolgáltató:

Név: Websas.hu Kft.
E-mail cím: [email protected]
Honlap: https://hosting.websas.hu
Székhely: 8272 Tagyon, Petőfi Sándor u.10
Telephely: 1149 Budapest, Egressy út 27-29. B/3
Adószám: 13412274-2-19
Cg.: 19-09-515271 

I. Bevezető rendelkezések

A jelen általános szerződési feltételek (a továbbiakban mint „ÁSZF”) a Szolgáltató és a vevő (a továbbiakban mint „Vevő” illetve „Felhasználó”) jogainak és kötelezettségeinek szabályozását tartalmazza az Eladó által működtetett www.scamp.hu webáruházon (továbbiakban: „Webáruház”) keresztül értékesített termékek adásvételével kapcsolatban és elválaszthatatlan részét képezi az adásvételi szerződésnek, amely az interneten, az elektronikus áruházon keresztül a Vevő és az Eladó között jön létre (a továbbiakban mint „Adásvételi szerződés”).

II. Fogalmak

2.1. Vevő alatt azt a természetes vagy jogi személyt értjük, aki elektronikus úton árut rendel a Webáruházon keresztül.

2.2. Az elektronikus megrendelés alatt azt az elektronikus formában elküldött nyomtatványt értjük, amely információt tartalmaz a Vevőről, a Webáruház választékából megrendelt termék(ek) listájáról és ezen termék(ek) teljes vételáráról.

Az elküldött megrendelés Adásvételi szerződés megkötésére irányuló ajánlat.
 
Az Adásvételi szerződés a Vevő és az Eladó között a megrendelésnek az Eladó által a Vevő részére, automatikusan elküldött e-mailes visszaigazolásával jön létre.

Az elektronikus megrendelés elküldésével a Vevő igazolja, hogy megismerte a jelen ÁSZF tartalmát. Az elektronikus megrendelés elküldésével a Vevő elfogadja az ÁSZF minden rendelkezését, annak a megrendelés elküldésének napján hatályos állapotában, valamint elfogadja a megrendelt árunak a Webáruházban feltüntetett hatályos árát, mint vételárat.

Vevő tudomásul veszi, hogy az általa leadott megrendelés fizetési kötelezettséggel jár.

2.3. Áru, illetve termék alatt minden olyan termék értendő, amely a Webáruházban kerül bemutatásra. A termékek részletes leírása, és ára a Webáruházban megtalálható.

III. Regisztráció/Vásárlás

3.1. A Webáruházban előzetes regisztráció után van lehetőség megrendeléseket leadni és vásárolni. A regisztrációs űrlapot mindenkinek, aki megrendelést kíván leadni, ki kell tölteni. A csillaggal jelölt részeket kötelezően ki kell tölteni!

3.2.Regisztrálni a webáruházban, a jobb felső sarokban található „Regisztráció” gombra kattintva lehet.  A regisztráció során vezetéknevet, keresztnevet e-mail címet és telefonszámot kell megadni, illetve a fiókhoz tartozó jelszót kell választani.

A regisztrációt követően a rendszer egy automatikus e-mailt küld.

A Vevő a visszaigazoló e-mailben található linkre kattintva aktiválja a regisztrációját. A regisztráció során megadott személyes adatok bármikor módosíthatók vagy véglegesen törölhetők.

A regisztráció véglegesítéséhez Vevőnek el kell olvasnia az ÁSZF tartalmát, amit, ha elfogad, a jelölőnégyzetet megjelölve jóváhagyja.

A megadott információkat Eladó a GDPR szerint, bizalmasan kezeli, az adatvédelmi tájékoztatásban olvashatók szerint.

Eladó a Vevő számára fontos információkról hírlevelet küld. Amennyiben vevő a hírlevelekre igényt tart, a jelölőnégyzet aktiválásával megteheti!
 
A hírlevél küldésről bármikor módjában áll leiratkozni.

3.3 Vásárlás - A Webáruház termékei kategóriánként csoportosítva találhatók meg az oldalon. A Webáruházban csak azok a termékek rendelhetők és tehetők a Vevő kosarába, melyek a rendelés leadásának pillanatában raktáron vannak.
 
3.4.  A Vevő a kosarában áttekintheti a kiválasztott termékeket és bármikor folytathatja a vásárlást a „Folytatom a vásárlást” szövegrészre kattintva.
A vásárlás befejezése során meg kell adni a szállítási címet (emelet, ajtó pontossággal), majd a számlázási címet, ha az nem egyezik a megrendelő adataival.
 
A Vevő a megrendelési folyamat lezárása előtt minden esetben vissza tud lépni az előző fázisba, ahol javítani tudja a bevitt adatokat.

3.5. Az adásvételi szerződés az Eladó és a Vevő között az Eladó által automatikus küldött visszaigazoló e-mail-ben küldött információk alapján jön létre. 
Amennyiben Vevő nem kap visszaigazoló e-mail-t, a Webáruházba való belépés után az „Utolsó vásárlásom” gombra kattintva is ellenőrizheti, hogy a megrendelést Eladó megkapta.

Amennyiben Vevő bármilyen eltérést talál az általa leadni kívánt megrendeléshez képest, köteles azt Eladónak a lehető legrövidebb időn belül az elérhetőségek bármelyikén jelezni.

3.6. Amennyiben a 3.5. pont szerinti visszaigazolás a Vevő megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül a Vevőhöz nem érkezik meg, és ezt Eladó részére jelzi, a Vevő az ajánlati kötöttség alól mentesül.
A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő az Eladóhoz, illetve a Vevőhöz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Eladó nem felel, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg határidőben, mert a Vevő hibás e-mail címet adott meg regisztrációja során, vagy a saját fiókjában fellépő technikai probléma miatt nem tud e-mailt fogadni.

3.7. Az Eladó jogosult az egész megrendelést vagy annak részét törölni, ha a készletek időközbeni eladása miatt az Eladó nem tudja a megrendelést ezen ÁSZF által meghatározott szállítási időn belül teljesíteni a Vevőnek. Ebben az esetben az Eladó köteles a Vevőt tájékoztatni.

A Vevő a szerződés megkötés napja, és a termék átvétele közötti időszakban is jogosult, hogy elállási jogát gyakorolja, azzal éljen.

3.8. A Vevő a megrendelése leadásával kötelezettséget vállal arra, hogy a megrendelt termékeket és a felmerülő szállítási költséget utánvétes rendelés esetén a futárszolgálatnak készpénzben megfizeti, valamint a termékeket átveszi, illetve személyes átvétel választása esetén az átvételi ponton (2131 Göd, Pesti út 114.), az átvétel után, készpénzben kifizeti.

Amennyiben a Vevő e kötelezettségét részben vagy egészben megsérti, az Eladó jogosult a Vevő további megrendeléseinek teljesítését megtagadni.

3.9. A Vevő elfogadja, hogy a termék értékesítése az általános forgalmi adó szempontjából azon a napon minősül teljesítettnek, amikor a csomagot az Eladó a futárcégnek kézbesítésre átadja, illetve, amikor a személyes átvétel megtörtént.

3.10. A Webáruházban 18 éven aluli személy nem vásárolhat. A vásárló az ÁSZF elfogadásával nyilatkozik arról, hogy elmúlt 18 éves.

IV. Árak, fizetési feltételek és a fizetés módja

4.1. A Webáruházban feltüntetett árak az áru megrendelésének időpontjában aktuális webáruházi árak, forintban értendők és az áfát tartalmazzák. 
Az árváltoztatás jogát Eladó fenntartja.
A vásárlás nincs minimum összeghatárhoz kötve.

4.2. A webáruházban feltüntetett árak nem tartalmazzák a házhoz szállítás költségét.
 
Melyek a következők:

GLS futárszolgálat választása esetén:

Egységesen (mind csomagpontra, mind házhozszállítás esetén)

0-14.999 Ft: 1990 Ft
15.000-29.999 Ft: 990 Ft
30.000 Ft felett a Vevőnek nem kell szállítási díjat fizetni. (azt az Eladó vállalja magára)

MPL futárszolgálat választása esetén:

MPL csomagpont: 990 Ft

Vevő tudomásul veszi, hogy a csomag mérete miatt automata nem választható.

MPL házhozszállítás: 

Súly függvényében változik:

0-10 kg: 1990 Ft

10-20 kg: 2990 Ft

20-40 kg: 5990 Ft
 

Eladó kereskedői partnerei számára a csomag súlyától, méretétől, a csomagolóanyag típusától függően egyedi szállítási árképzést használ, mely feltételt a kereskedő partnerek a regisztráció során, a visszaigazolás tényével fogadnak el!
4.3. A Webáruházban jelenleg utánvétes fizetés választható, mely készpénzes fizetéssel rendezhető.

4.4. Eladó a Webáruházban esetlegesen előforduló hibás árért nem vállal felelősséget. Amennyiben egy termék ára tévesen szerepel, Eladó fent tartja a jogot, hogy a Vevővel való egyeztetés után, az árat a megrendelésen módosítsa.

V. Szállítási feltételek

5.1. A megvásárolt termékeket az Eladó a GLS (General Logistics Systems B.V.) futárszolgálattal vagy az MPL futárszolgálattal juttatja el a Vevőhöz illetve a csomagpontra. A fuvarozó cég a küldemény nyomkövetéséről és a kézbesítés időpontjáról közvetlenül a Vásárlónak e-mailt küld. Az e-mailben feltüntetett linken a GLS futárszolgálatnál a kiszállítás időpontja módosítható, ha a megadott dátum nem megfelelő.

5.2. A kiszállított csomagot a futárcég a szállítási címen adja át a Vevőnek, vagy más nagykorú, önmagát igazolvánnyal igazolni tudó személynek.  Kérjük, hogy a szállítási címet részletesen, pontosan (emelet, ajtó megadásával) töltse ki! 

5.3. Az áru átvevője köteles a küldeményt a fuvarozó jelenlétében megvizsgálni, és nyilvánvaló, a küldemény külső csomagolásán észlelt, felismerhető károk esetén felbontani, és a felismerhető hiányosságokról vagy egyéb károkról a fuvarozóval közösen a sérülés jellegét, mértékét, feltehető okát, valamint, a kár részletes leírását tartalmazó jegyzőkönyvet felvenni, továbbá a sérülést és a kárt a fuvarozónak és a Szolgáltatónak haladéktalanul bejelenteni.

5.4. Jelen szerződésben vállalt szállítási határidő, a szerződés létrejöttétől számított maximum 10 munkanap. Amennyiben Eladó nem tudja teljesíteni a vállalt határidőt, köteles Vevővel egyeztetni egy esetleges elállási szándékról.

5.5. A tényleges szállítási határidő általában rövidebb, arról Vevő a Webáruház főoldalán tájékozódhat.

VI. Termékleírások, színek, árak pontossága
 
Az Eladó a lehető legpontosabban igyekszik tájékoztatni a Vevőt a termékleírások, színek és árak tekintetében. Ennek ellenére előfordulhatnak eltérések a valóságtól részben a különböző felhasználói képernyőbeállításoknak, részben az esetleges elírásoknak köszönhetően.
Eladó ezért a képernyőn látható színekért felelősséget nem vállal, illetve fenntartja a szöveghibák előzetes figyelmeztetés nélküli javításának jogát az árra vonatkozóan is.
A weboldalon található vásárlási tanácsok és termékbemutató leírások sem egészségügyi termékek esetében, sem egyéb termékek esetén nem értelmezendő egészségügyi, orvosi tanácsnak.
 
VII. A szerződéstől való elállás joga

7.1 Ez a jog megillet minden olyan természetes személyt, aki üzleten kívül, saját célra vásárolt. 
Ha a vásárló valamilyen okból nem elégedett a Webáruházban vásárolt termékekkel, a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20.§ szerint a termék átvételének napjától számított tizennégy napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől. 

Illetve Vevő az elállási jogot a szerződés megkötésének napja, és a termék átvétele közötti időszakban is gyakorolhatja.

Az elállás tényét a Vevő az elállási nyilatkozatban rögzíti, melyet Eladó részére postai úton, vagy e-mail-ben eljuttat.

Az elállási nyilatkozat minta megtalálható ITT

7.2. A szerződéstől való elállás esetén Vevő köteles az érintett terméket, az elállás közlésétől számított tizennégy napon belül visszajuttatni az Eladónak, mégpedig teljes egészében, eredeti állapotban, minden dokumentummal ill. dokumentációval, amely a Vevőnek átadásra került. A terméket az eredeti állapotban, címkékkel, károsodás és használatra utaló jelek nélkül kell visszajuttatni. 

7.3. A Vevő felel a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért. 

7.4. Szerződéstől való elállás esetén az Eladó köteles legkésőbb az elállást követő tizennégy napon belül visszatéríteni a kifizetett összeget a Vevőnek, a Vevő által igénybe vett fizetési móddal megegyezően. Az Eladó, a Vevő kifejezett beleegyezése alapján, más fizetési módot is alkalmazhat, de a Vevőt ebből adódóan semmilyen többletdíj nem terhelheti.

7.5. Az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségek a Vevőt terhelik. 

7.6. Amennyiben Vevő kifejezetten a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választ, Eladó nem köteles visszatéríteni az ebből eredő többletköltségeket

7.7. Eladó követelheti a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének
megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkentés
megtérítését.
 

VIII. Kellékszavatosság, termékszavatosság és jótállás

8.1. Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?
Hibás teljesítés esetén az Eladóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?
Ön - választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:
Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy az Eladó számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna.
Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az
ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát az Eladó költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat.
Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra az Eladó adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?
Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Használt dolog esetén ez a határidő legfeljebb egy év.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
Ön az Eladóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

 
Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást az Eladó nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

8.2. Termékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?
Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön - választása szerint - az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?
Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi
követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő
tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt 
egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet.
Termékszavatossági igényének 
eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.
 
8.3. Jótállás

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?
Hibás teljesítés esetén szerződés/.... alapján a ... jótállásra köteles.

Önt milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?
Mikor mentesül az Eladó a jótállási kötelezettsége alól?
Eladó jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok az 1. és a 2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.
 

A Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (a továbbiakban: Ptk.) 6:159.
§ [Kellékszavatossági jogok] értelmében:
„(1) Olyan szerződés alapján, amelyben a felek kölcsönös szolgáltatásokkal tartoznak, a kötelezett a hibás teljesítésért kellékszavatossággal tartozik.
(2) Kellékszavatossági igénye alapján a jogosult választása szerint
a) kijavítást vagy kicserélést igényelhet, kivéve, ha a választott kellékszavatossági jog teljesítése
lehetetlen, vagy ha az a kötelezettnek - másik kellékszavatossági igény teljesítésével összehasonlítva
- aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatás hibátlan állapotban
képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a kellékszavatossági jog teljesítésével a jogosultnak
okozott érdeksérelmet; vagy
b) az ellenszolgáltatás arányos leszállítását igényelheti, a hibát a kötelezett költségére maga
kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy a szerződéstől elállhat, ha a kötelezett a kijavítást vagy a
kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének a (4) bekezdés szerinti feltételekkel nem tud eleget tenni,
vagy ha a jogosultnak a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt.”
A Ptk. 6:163. § [A kellékszavatossági igény elévülése] szerint:
„(1) A jogosult kellékszavatossági igénye a teljesítés időpontjától számított egy év alatt évül el.
(2) Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés esetén a fogyasztó kellékszavatossági igénye a
teljesítés időpontjától számított két év alatt évül el. Ha a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződés
tárgya használt dolog, a felek rövidebb elévülési időben is megállapodhatnak; egy évnél rövidebb
elévülési határidő ebben az esetben sem köthető ki érvényesen.”
A Jótállási R. 1. § (1) és 2. § (1) bekezdései alapján:
A Polgári Törvénykönyv szerinti fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott, az 1.
mellékletben felsorolt új tartós fogyasztási cikkekre (a továbbiakban: fogyasztási cikk) e rendelet
szabályai szerint jótállási kötelezettség terjed ki.

2. § (1) A jótállás időtartama:
a) 10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén egy év,
b) 100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén két év,
c) 250 000 forint eladási ár felett három év.
E határidők elmulasztása - a (4) bekezdésben foglalt kivétellel - jogvesztéssel jár.
A Jótállási R. 4. § alábbi bekezdései szerint:
(1) A jótállásból eredő jogok - a (3) bekezdésben foglalt kivétellel - a jótállási jeggyel
érvényesíthetőek, amelynek nem tehető feltételévé a fogyasztási cikk felbontott
csomagolásának a fogyasztó általi visszaszolgáltatása.
(2) A jótállási jegy szabálytalan kiállítása vagy a jótállási jegy fogyasztó rendelkezésére
bocsátásának elmaradása a jótállás érvényességét nem érinti.
(3) A jótállási jegy fogyasztó rendelkezésére bocsátásának elmaradása esetén a szerződés
megkötését bizonyítottnak kell tekinteni, ha az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot - az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlát vagy nyugtát - a fogyasztó bemutatja. Ebben az esetben a jótállásból eredő jogok az ellenérték megfizetését igazoló bizonylattal érvényesíthetőek.

8.4. A Vevő a megrendelt termékekkel kapcsolatos kérdéseit és esetleges panaszait a Webáruházban feltüntetett bármely elérhetőségen intézheti.

 

IX. Panaszkezelés

9.1. A Vevő, a Webáruház tevékenységével, vagy a Webáruház által forgalmazott termékkel kapcsolatos panaszát e-mailben és postai úton is benyújthatja a Webáruház üzemeltetőjének. 
Az Eladó az e-mailen, vagy postai úton érkezett panaszra köteles érdemben írásban válaszolni és azt 30 napon belül a Vevő részére elküldeni.

9.2. Mivel a Webáruház üzlethelységgel nem rendelkezik, így a Vevőnek nincs lehetősége panaszát személyesen közölni az Eladóval, így mivel a panasz benyújtása írásban történik, jegyzőkönyvezés nem szükséges.
Az Eladó köteles az írásban érkező panaszt, és az arra adott választ 5 évig megőrizni.

9.3. Amennyiben az Eladó a Vevő által megfogalmazott panaszt nem tartja jogosnak, úgy azt köteles megindokolni és a Vevő részére írásban elküldeni, továbbá köteles írásban tájékoztatást adni a Vevő részére, hogy panaszának jellege szerint mely panaszügyintézési lehetőségek állnak rendelkezésére. 
Az Eladó köteles megadni a Vevő lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti illetékes békéltető testület székhelyét, telefonos elérhetőségét, internetes elérhetőségét és levelezési címét.

A Vevő panasza jellegéből adódóan az Eladó tevékenységével kapcsolatos panaszait az alábbi elérhetőségeken tudja bejelenteni:

9.4. Elérhetőségek

A Vevő lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti kormányhivatal, illetve békéltető testület elérhetősége:

Kormányhivatalok: https://www.kormanyhivatal.hu/hu/elerhetosegek

Békéltető testület: https://bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek

Az Eladó székhelye szerinti illetékes békéltető testület:
A Pest Megyei Békéltető Testület székhelye:
1055 Budapest, Balassi Bálint utca 25. IV/2.
Levelezési cím: 1364 Budapest, Pf.: 81
E-mail cím: [email protected]
Telefon: 06-1-792-7881

Valamint:

Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság:
1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C.
Levelezési cím: 1530 Budapest, Postafiók: 5.
Telefon: +36 -1-391-1400
Pest Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Főosztály:
Cím: 1088 Budapest, József krt. 6.
Levelezési cím: 1428 Budapest, PF: 20.
Központi telefonszám: +36 1 459 4800

Ezeken kívül Eladó tájékoztatja a Vevőt, hogy jogában áll esetleges jogvitáit az európai uniós online vitarendezési platformon keresztül orvosolni.

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=HU

Eladó a fogyasztói vita rendezése érdekében a békéltetői testületi eljárást igénybe veszi.

Eladót a békéltetői testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli.

X. Adatvédelem

Az adatvédelmi tájékoztatója megtalálható ITT

XI. Záró rendelkezések

A szerződéskötés nyelve magyar. Jelen dokumentum nem minősül írásba foglalt szerződésnek, nem kerül iktatásra. Az Eladó az ÁSZF változásának jogát fenntartja. A módosításokat a weboldalon közzéteszi. A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekre a magyar jog az irányadó.

Ezen ÁSZF rendelkezései 2021. április 14-től érvényesek
 

 

Főoldal - Rólunk - Áruházunkról - Akció - GYIK - Vélemények - Elérhetőségeink - Scamp partnerek - Babaképtár