Felhasználói név:

Jelszó:

Regisztráció
Elfelejtett jelszó


Hol vehetem át a csomagomat?

A csomag átvétele személyesen a mintaboltban:

A kiszállításról illetve a személyes átvételről a megrendelés elküldésekor kell nyilatkozni az arra megfelelő helyen. Ha kiszállítást nem kér, számláját szállítási költség nem terheli. A mintaboltban készpénzben fizethet. Kártyás fizetés nem lehetséges!
A csomagok összeállítása érkezési sorrendben történik, elkészülésüket nem befolyásolja, kér-e kiszállítást avagy sem. Csak abban az esetben induljon csomagjáért, ha e-mailen értesítést kap: csomagja elkészült, átvehető.

Csomag kiszállítással:

Csomagját kiszállítással is kérheti: otthonába vagy az országszerte megtalálható GLSCsomagPontontokra.

Csomagátvétel otthonában:

A csomagot a regisztrációs adatlapon meghatározott névre és lakcímre küldjük. Ezért nagyon fontos, hogy a megadott adatok a valóságnak megfeleljenek, illetve egy eseteleges adatváltozás az adatlapon azt a lehető leghamarabb javítva legyen. A pontos telefonszám és e-mail cím az Önnel való kapcsolattartás elengedhetetlen feltétele!

Csomagját átadjuk a futárszolgálatnak (GLS).

Még ezen a napon a futárszolgálat e-mailben elküldi az 1. értesítőt. Az első értesítő tartalmazza a csomag minden fontosabb adatát, az ügyfélszolgálat elérhetőségét és a GLS Delivery Manager weboldal közvetlen linkjét. Az online felületen a címzett számos kézbesítési mód közül választhat. Például választhat egy új kiszállítási dátumot, megadhat egy másik címet, vagy átirányíthatja a csomagot egy GLS CsomagPontba.

A 2. értesítő (e-mail) a kiszállítás napjának reggelén kerül kiküldésre, amikor a futár megkapja a csomagot és hozzárendeli a 3 órás időablakkal a várható kiszállítást. Ez az üzenet tartalmazza a futár telefonszámát és az ügyfélszolgálat elérhetőségét is.

Amennyiben Ön másként nem rendelkezett, megtörténik a kiszállítás a kért címre.

Ha az első kézbesítési kísérlet sikertelen volt, a címzett egy 3. értesítésben (e-mail) értesítést kap a kézbesítés sikertelenségéről. Az üzenet tartalmazza a GLS Delivery Manager weboldal elérhetőségét, ahol ki lehet választani a következő kézbesítési módot. A futár nem automatikusan hozza újra a csomagot! Rendelkezni kell! A FlexDelivery-Service szolgáltatás szükség esetén harmadik kézbesítési lehetőséget is tartalmaz.

Csomagátvétel GLSCsopmagPonton:

A GLS CsomagPontok csomagfeladó és átvevő helyek. Különböző üzletekben működnek (bolt a boltban rendszerben), ahol gyorsan intézheti a csomaggal kapcsolatos ügyeit. Magyarországon több mint 550 GLS CsomagPont van, ahol csomagokat tud feladni. A leggyakoribb nyitva tartási idő hétköznapokon 10.00 és 18.00 óra között, de számos üzlet ennél hosszabb nyitva tartási időben várja a vásárlókat.

Már a megrendelés leadásakor, vagy később is kiválaszthatja, hogy csomagját GLS CsomagPonton kívánja átvenni. Amennyiben csak menet közben döntene a csomagpont mellett, a GLS Delivery Manager-rel kell egyeztetnie. Ha már a megrendelés leadásakor biztosan tudja, hogy csomagját GLSCsomagPonton kívánja átvenni, akkor a "Megjegyzés a megrendeléshez" mezőbe írja be annak a Csomagpontnak a nevét és pontos címét, ahol a csomagot majd át kívánja venni!

A futárszolgálat értesítőt küld Önnek, hogy csomagja mikor és hol vehető át. A megjelölt GLSCsomagPontban a kiszállítást követő 5 munkanapon belül kell a csomagért menni! Figyelem: a csomagot csak érvényes személyi okmányokkal veheti át! Érvényes, írásos meghatalmazással más is átveheti a csomagot, amely tartalmazza az Ön nevét és címét, valamint az átvevő nevét és címét. A meghatalmazott személynek rendelkeznie kell érvényes személyi okmánnyal!

A GLS futárszolgálat szállítási megoldásairól még többet olvashat: ITT

Az ügyfeleknek nyújtott szolgáltatásokról pedig alább kaphat információt: ITT

GLS Csomagpontot az alábbi linken választhat: ITT

Ha Ön csomagot vár tőlünk, célszerű a „leveles ládát" minden este és reggel ellenőrizni.

A csomag kézhezvételekor feltétlenül ellenőrizze a csomag sértetlenségét! Ha a csomag állapotára nézve bármilyen hibát tapasztal, vetessen fel jegyzőkönyvet! Ennek hiányában a későbbi kártérítési igényeket nem tudjuk figyelembe venni!
Felhívjuk továbbá a figyelmüket, hogy a csomagokat óvatosan, körültekintően (ne szikével) bontsák ki! Az ilyen módon történő kicsomagolásból eredő károkért nem vállalunk felelősséget!

Főoldal - Rólunk - Áruházunkról - Akció - GYIK - Vélemények - Elérhetőségeink - Scamp partnerek - Babaképtár