Mi az a GLS Csomagpont?
A Scamp webáruházban megrendelt csomagokat át lehet venni irodánkban (2131. Göd, Pesti út 114.), vagy kérheti azok kiszállítását otthonába, vagy a GLSCsomagPontokra.
GLS CsomagPontok országszerte
A GLS CsomagPontok csomagfeladó és átvevő helyek. Különböző üzletekben működnek (bolt a boltban rendszerben), ahol gyorsan intézheti a csomaggal kapcsolatos ügyeit. Magyarországon több mint 550 GLS CsomagPont van, ahol csomagokat tud feladni. A leggyakoribb nyitva tartási idő hétköznapokon 10.00 és 18.00 óra között, de számos üzlet ennél hosszabb nyitva tartási időben várja a vásárlókat.
Ha a megrendelés leadásakor még nem biztos benne, hogy otthonában vagy GLS Csomagponton kívánja átvenni a csomagot:
Amint csomagjával elkészültünk, átadjuk a futárszolgálatnak.
Még ezen a napon a futárszolgálat e-mailben elküldi az 1. értesítőt. Az első értesítő tartalmazza a csomag minden fontosabb adatát, az ügyfélszolgálat elérhetőségét és a GLS Delivery Manager weboldal közvetlen linkjét. Az online felületen a címzett számos kézbesítési mód közül választhat. Például választhat egy új kiszállítási dátumot, megadhat egy másik címet, vagy átirányíthatja a csomagot egy GLS CsomagPontba.
A 2. értesítő (e-mail) a kiszállítás napjának reggelén kerül kiküldésre, amikor a futár megkapja a csomagot és hozzárendeli a 3 órás időablakkal a várható kiszállítást. Ez az üzenet tartalmazza a futár telefonszámát és az ügyfélszolgálat elérhetőségét is.
Amennyiben Ön másként nem rendelkezett, megtörténik a kiszállítás a kért címre.
Ha az első kézbesítési kísérlet sikertelen volt, a címzett egy 3. értesítésben (e-mail) értesítést kap a kézbesítés sikertelenségéről. Az üzenet tartalmazza a GLS Delivery Manager weboldal elérhetőségét, ahol ki lehet választani a következő kézbesítési módot. A futár nem automatikusan hozza újra a csomagot! Rendelkezni kell! A FlexDelivery-Service szolgáltatás szükség esetén harmadik kézbesítési lehetőséget is tartalmaz.
Ha már a megrendelés leadásakor ki szeretné választani a GLS CsomagPontot:
A megrendelés elküldése előtt a "Megjegyzés a megrendeléshez" mezőbe írja be annak a Csomagpontnak a nevét és pontos címét, ahol a csomagot majd át kívánja venni.
Amint csomagja elkészült, átadjuk a futárszolgálatnak.
Még ezen a napon a futárszolgálat értesítőt küld Önnek, hogy csomagja mikor és hol vehető át. A megjelölt GLSCsomagPontban a kiszállítást követő 5 munkanapon belül kell a csomagért menni! Figyelem: a csomagot csak érvényes személyi okmányokkal veheti át! Érvényes, írásos meghatalmazással más is átveheti a csomagot, amely tartalmazza az Ön nevét és címét, valamint az átvevő nevét és címét. A meghatalmazott személynek rendelkeznie kell érvényes személyi okmánnyal!
A GLS futárszolgálat szállítási megoldásairól még többet olvashat: ITT
Az ügyfeleknek nyújtott szolgáltatásokról pedig alább kaphat információt: ITT
GLS Csomagpontot az alábbi linken választhat: ITT
Tehát, ha Ön csomagot vár tőlünk, célszerű a „leveles ládát" minden este és reggel ellenőrizni.
A csomag kézhezvételekor feltétlenül ellenőrizze a csomag sértetlenségét! Ha a csomag állapotára nézve bármilyen hibát tapasztal, vetessen fel jegyzőkönyvet! Ennek hiányában a későbbi kártérítési igényeket nem tudjuk figyelembe venni!
Felhívjuk továbbá a figyelmüket, hogy a csomagokat óvatosan, körültekintően (ne szikével) bontsák ki! Az ilyen módon történő kicsomagolásból eredő károkért nem vállalunk felelősséget!
A fizetés a helyszínen a futárnak készpénzben történik, vagy a GLS CsomagPonton található személyzetnek.
A szállítás költségét nem befolyásolja, hogy csomagját otthonában vagy CsomagPonton kívánja kézhez kapni.
Szállítási díjszabás:
A megrendelés értéke |
A kiszállítás költsége |
0-14999Ft |
1990Ft |
15000-29999Ft |
990Ft |
30000Ft felett |
ingyenes |
FONTOS! A "Kosár"-ban a számla végösszege már a szállítási díjjal megemelt összeget mutatja. Kérjük, vegyék ezt figyelembe, amikor azt számolják, hogy a kedvezőbb vagy az ingyenes szállítást elérjék!